Securitas

Körkortet går åt helvete. För mina föräldrar vill inte övningsköra med mej.
Jag måste ha haft körkort i minst 2 år innan jag får jobba inom securitas, så där är det också åt helvete pga körkortet.
Bonniers trafikskole grej på datorn suger! Dom säger ju emot sej själva, och i samma frågor tillochmed!
Livet suger livet suger livet suger.

Dock har jag skrivit upp alla punkter jag måste ha kryssat i innan jag kan börja jobba inom Securitas.
Jaja. Drömmar är väl det jag lever på just nu.
Ge mej bättre självförtroende!

purple











Kommentarer
Postat av: Cissi

varför just securitas? och det är nästintill ingen som får sitt drömjobb från början, ta ströjobb och kämpa vidare =) om ett par år kanske du har det där jobber och då är du glad att du inte gav upp

2008-12-16 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback