Forts på igår

Igår såg jag ju den där dokumentären om en man som var gravid. Såg idag folks komentarer om att det ju var en opererad kvinna. Men det visste jag inte igår när jag skrev.
Liksom jag tänkte ju att det kan vara en opererad kvinna, men å andra sidan varför skulle tv göra en hel dokumentär om en kvinna som blev gravid?! Och varför säger dom på reklamen att graviditeten chockerat hela världen?
Sen när började folk bli chockade över att en kvinna kan bli med barn? Shit alltså..
ja, hon tog lite hormoner, fick skägg & grejjer. Men hon kan fortfarande bli gravid, så det är inget konstigt med det.
Och så intressant var det....

Förutom det var det väl en bra dag igår.
En mindre bra dag idag på arbetsförmedlingen & terapin. Men det går förhoppningsvis inte bakåt med något av det iallafall. Jag ska till Gävle över julen, så jag får en vit jul! <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

missade du att han/hon var i tidningen, över hela jävla internet och tv för ett tag sedan? =O tror att det var det som dom menade med att det chockade hela världen

2008-12-19 @ 14:08:07

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback