Fluff

Inatt drömde jag 2 drömmar som jag minns. Först drömde jag att jag blev jagad och knivhuggen flera gånger. Tamlin försökte försvara mej men jag jagade iväg honom varje gång han kom i närheten för att han inte skulle bli knivstucken.
Jag vaknade av att det kändes som att någon stod och kollade på mej. Jag var jätte varm och tog bort täcket. Lyste med mobilen över Tamlin för att se att han verkligen var där. Jag hade jätte svårt för att somna om.
När jag väl somnat så började jag drömma om fluffiga vita råttor ^^ Det var råttorna ifrån Zooaffären igår som jag drömde om. Jag gosade och pussade på allihopa och kände mej överbeskyddande. Blink & Bonzo var också med i drömmen. Dom tog hand om bebbarna jätte bra! Det var liksom en dröm i rosa sudd som jag sen vaknade upp ur tvärt av att Tamlin la sitt huvud brevid mitt på sängen.

Pappa tapetserar i köket.
Imorrn ska jag jobba igen! ^^
Tänk att jag kanske har världens roligaste jobb sen. Det är sällan man får det man vill ha som första jobb efter man gått ut skolan. Så jag känner mej överlycklig. Jag har liksom ett sug i magen, blandat med lite pirr.
Jag vill verkligen det här! 

Jag är så glad!
Lycka för mej just nu är att jag har fått ordning i mitt rum,
Tamlin är bra (förutom det som hände på julafton som gör att jag har en klump i magen),
jag har ett jobb som jag tycker är skit kul,
jag har snart betalat av mina skulder till folk (och tro mej, det känns som att två ton cement faller från mina axlar),
jag har massa böcker som väntar på att bli lästa av mej,
jag har en mjuk säng med massa gos & varmt,
jag känner mej inte sjuk i samband med relationer just nu <3
Jag har en ny Tavelram, ett handgjort grått hjärta med handmålade vita krumelurer med Blunder i vid min säng!
Och säkert en massa mera!
Jag ska börja bli tacksam för allt som är bra i mitt liv.
Jag ska få tiden att gå sakta och jag ska må bra!

Nu ska jag bada bubbel & fortsätta läsa Allison Dubois bok "Kyss dem inte farväl"..

Kommentarer
Postat av: Mjauu^^

<333

2009-01-01 @ 14:49:55

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback