Skärpning!

Jag måste seriöst skärpa till mej nu! Det är inget tvång på att blogga, men jag tycker ju om det. Så då får jag skärpa mej! Min blogg är tråkig och uppdateras typ aldrig..
Men vad ska jag skriva om liksom?

Jag & Sanna har planerat att träffas massa med vovvarna sen =) Ska bli så jäkla kul! För det första har jag inte träffat Sanna på 100 år! Och för det andra så älskar jag att vara kring hundar.
På torsdag åker vi till Götene igen. Längtar som fan till på Fredag! =D



Idag kollar Stofe på film med Matte, så jag sitter hemma hos Ma & Pa.
Jag orkade inte vara med, sen känner jag att jag vill vara lite hos kaninerna också. Saknar dom ju! =(
Jag längtar seriöst ihjäl mej till på Fredag! Förstår inte hur folk står ut! Jag står inte ut. Men jag fattar fortfarande inte att det är sant så det är väl bara bra om det går några fler dagar nudå. Det är bara 7 dagar kvar tills mitt liv kommer att förändras drastiskt till det bättre! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback