Tamlin

image55



Idag var Tamlin med mej till skolan =)
Jag hade prov i Sällskapsdjur, Fåglar. Elli passade honom medans.
Innan fick han massa pussar & kramar & klappar av folk som gick förbi.

Provet gick bättre än vad jag trodde det skulle göra, jag tror att jag får G.
Men får väl se, jag hade inte instuderingsfrågorna =(
Glömde ta dom innan jag gick hem också.
Tamlin var skit duktig på pendeln! Trots att alla människor som gick förbi klappade honom utan att fråga först, IDIOTER! Hur ska jag någonsin kunna lära honom att han inte får hälsa på andra?
Frågar man innan så är det okej. Men att bara anta att dom får är fel.
Men jag får väl lära mej att inse att min hund är en ALLMÄN EGENDOM!

Fick även hem Blink & Bonzo!
Cissi mötte mej i kallhäll sen åkte vi till Bålsta.
Dom var saknade!
Jag blev inte ens sur när dom levde loppan i buren mitt i natten trots att jag knappt sovit något.
Och Blink fick hälsa på Tamlin i morse, det gick super bra!
Bättre hund & råtta finns fan inte!

Idag ska Tamlin få hälsa på Blunder också. Jag vet att Blunder tar det bra, han har ju växt upp med hundar.
Först Gerda, sen Nilla, sen Zeke.
Men Tamlin har aldrig träffat kaniner förr. Inte heller hade han ju träffat råttor.'
Så jag tror att det kommer gå bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback