Tjock, varför?

Jag förstår inte, jag är ju så jäkla nyttig! Äter massor av grönsaker! Äter faktist mer sallad & grönsaker än något annat..
Idag tex åt jag en hel skål med spenat! Spenat äter jag nästan varje dag, variation är bra jag vet. Men Spenat är ju så jäkla gott! Men hur kan jag vara så tjock?
Jag kom på idag att jag vet varför. Jag åt spenaten & var glad, men det räckte tydligen inte. Så att jag är tjock beror nog på dom där mackorna med smält ost på! Som är egentligen ganska äckligt. men bara för att jag inte bör äta det så äter jag det!
Bara för att få lite mer feeling i inlägget så ska jag lägga in något fetig bild här!

Mera spenat! Mindre mackor! Vara ute mera!


Bättre än såhär kunde jag inte hitta =P Fanns liksom inga fetto bilder!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är inte tjock

2008-01-08 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback