Tråkigt

Just nu har jag typ as tråkigt. Känns som att hela livet flyger förbi.
Det finns iförsej vettigare saker att göra än att sitta vid datorn. Men det har nästan blivit så att eftersom att jag inte har internet i lägenheten så sitter jag nästan bara vid datorn hemma hos Ma & Pa.
Fast det finns massa annat att göra egentligen.

Jag vill att Ella ska komma tillbaka så att jag slipper känna mej så ensam.
Längtar tills om 6 dagar för då kommer jag nog inte få en lugn stund =)

Det blåser för mycket för att gå ut till kaninerna. =(

Kommentarer
Postat av: linda

Hej tjejej=)

Måste bara fråga, har du och jenny oxå bråkat? Läste hennes blogg idag om ditt inlägg till henne.

Hoppas att allt e bra med dig annars, ser inte dig så ofta i skoln =/

kram

2008-01-22 @ 19:50:54
Postat av: Jenny

Jag vet att du inte har några pengar. Men för att åka till mig på mitt 18års firande kunde du väl ha lånat pengar? Jag kunde till o med GETT DIG PENGAR för att åka till mig. Vadå jag blir aldrig nöjd?? Hur fan kan du ens skriva så?? :@ Jag var fan inte på scouterna på din fest - om du kommer ihåg så JOBBADE JAG ANDRA DAGEN PÅ MITT NYA JOBB. Man kan inte säga redan andra dagen att man inte kan jobba för man ska på fest. :S Så kom inte me något snack om att jag var på scouterna ist för hos dig! Har jag sagt att min födelsedag är viktigare än din eller???
Vilken vänträff? Om jag inte kom på den hade jag en bra anledning. Plugg eller jobb eller ansvar, eller helt enkelt att jag inte fick för min mamma just den dagen. Men jag satt iaf inte bara hemma o dega i soffan, för då hade jag lätt kommit!
O de där med att vi gick ensamma på resaturang utan dig, var för att MIN MAMMA O JAG SKULLE PÅ MÖTE DEN DAGEN O HON BJÖD MIG PÅ LUNCHEN. Det var hennes idé att vi skulle äta ute och jag sa ja. Sen ville jenny o becca hänga med. Visst frågade jag dom, jag frågade er alla. Du o Sussi hade inte råd så ni skulle äta i skolan. Det var inte så att du fick sitta själv på maten om du hade ätit. Ska jag säga nej till min mamma att äta på restaurang för att du inte har råd?? :S

Då vet jag att du inte "har kärlek kvar för mig". Och att jag inte kom på din fest hade inget att göra med att jag inte hade pengar!

Jag skriver vafan jag vill i min blogg och om du stör dig på det behöver du inte läsa. Så dra åt helvete du med!

2008-01-22 @ 23:01:15
URL: http://wanillashake.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag tänker inte bråka om detta på bloggen. Vill du något så vet du vart jag finns.

2008-01-23 @ 21:30:26
URL: http://wanillashake.blogg.se
Postat av: Linda

Jag kan bara säga en sak... Jenny anklagar mig för precis det hon gör själv. Vadå tar sinna vänner i första hand, här skriver hon svart på vitt att hon tog jobbet eller plugget framför dig. Precis det hon anklagar mig för att jag gjort mot henne. Och det gillade hon inte alls o så gör hon samma sak som hon inte gillar mot dig. Så vad ska man säga om en damen...

en sak är säker iaf. Om man inte kan skriva om sitt liv i sin blogg och måste skaffa en hemlig blogg betyder det bara en sak. Det är inte oss det är fel på utan henne det är fel på! för folk irriterar jue sig på henne och hennes sätt. såå... Jag känner bara hur hennes vänskapskretts minskar och minskar... ´men men, Hoppas du får un underbar helg!! Det ska ajg iaf få, ska träffa min nya kille i helgen!!! WOHO!

Linda

2008-01-25 @ 07:24:21

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback