Mitt liv är tråkigt

Jag har en del att bekänna...

Ibland önskar jag att jag vore Anna, även fast han var otrogen mot Belle med Börsnytt.
Precis innan jag somnar tänker jag på Christel, och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Elli.
Holm har ingen smak i konst och Joseli Shoseli skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till.
Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Lina men köpte istället ett paket cigg och ljög sedan om att Melinda och Mormor & Morfar hade rånat mig på 46 kronor.
När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Arne har sex under min säng med Reine.
När Sandra flirtade med mig fast hon var ihop med Stefan hade vi sex, men då rådumpa jag henne dagen efter och berättade för Tommy att jag blivit våldtagen.
Nu ska jag dissa Åsa och träffa Becculus för att snacka skit om Cecilia.
du har blivit utmanad direkt när du ser detta!


Ta fram din mobil. Byt ut namnen i berättelsen mot namnen som kommer upp i tel-listan när du håller ner knappen och stannar slumpvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback