Certifikat <3

När jag tror att det går dåligt på proven i skolan så går det bra. När jag tror det går bra så går det åt helvete =/
Jag trodde att jag skulle få IG på spindlar, skorpioner, minigrisar & insekter. Allt i ett å samma prov. Men jag klarade mej! Jag fick ju bra på provet.
Jag loggade in på schoolsoft med illamående och magverk. Men blev så glad! Jag har känt mej så värdelös den senaste veckan pga skolan. Haft värsta ångesten och så. Men nu känns det rätt okej.
Mitt efterlängtade certifikat får jag nu =D Jag är så glad!
Jag kommer nog plugga någon gång i framtiden. Men jag har i vilket fall det här certifikatet <3


Kommentarer
Postat av: ^-^

åååh grattis =D=D=D=D

2008-06-02 @ 00:48:56
Postat av: Sessan

Haha okey :P

och finare blir de nog får jag hoppas på :P

Haha de är jobbigt de där, de känns som de går bra på provet så går de åt fanders, men när man själv är missnödjd med den så blir de i stort sett bra.xD Känner igen mig av de du skrev :P

2008-06-02 @ 16:31:27

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback