Det är okej

Efter flera nätters mindre sömn så har jag fått jätte ont i huvet...
tjugo i 5 gick jag och la mej i sängen för att läsa. Vet inte när jag somnade.
Och det är så varmt. Snart är det måndag. Och ingen skola. Känns konstigt.
Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv just nu. Är inte ens säker på att jag vill ha ett liv.
Igår hade jag & Cissi födelsedags kalas. Det var kul.
På kvällen blev jag ensam och hade hela huset för mej själv (Tamlin var med såklart) under hela natten.
Jag hade rätt kul, var en kille som kunde göra alla konstiga möjliga ljud med rösten.
Första gången jag gav ut min msn till någon jag inte träffat och det blev lyckat! =O
Hm.. Först tänkte jag typ: Vafan?! Och typ: aja, är det en sån där som raggar på internet så tar jag ju bara bort honom.
Men inte alls! Han hade bara exakt lika tråkigt som jag mitt i natten.

Jag önskar jag kunde sova. Jag önskar att jag kunde visa att jag klarar mej utan honom. Jag önskar att jag kunde lita på folk. Jag önskar att jag hade ett liv. Jag önskar att jag inte ser ut som jag gör. Jag önskar att jag vore någon. Jag önskar att jag hade någon. Jag önskar att jag skulle klara mej utan folk. Jag vill vara fri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback