Oh, I can´t sleep

tamlin

Jag sitter här och väntar på att mina föräldrar ska gå & lägga sej. Sen ska jag duscha, kanske se på tv och ta det lugnt.
Jag vill ha sällskap men idag verkade inte mamma vara på bra humör. Och det är sällan hon är på dåligt humör. Men när hon väl är det så är det bara att hålla sej undan.. Pappa vet mer hur man hanterar det där än vad jag gör.
Det är fortfarande jätte varmt. Jag har en stor hårkoka i håret. Hoppas på att den försvinner när jag duschar.
Har egentligen ingenting vettigt att skriva =(
Hela jag går upp och ner. Ena sekunden känner jag mej jätte svag och andra sekunden stark. Nu känner jag mej stark. Just nu skulle jag inte låta någon trampa på mej.
För en timme sen kände jag mej svag. Då skulle vem som helst kunna göra vad som helst och jag skulle knappt bry mej. Apatisk typ.
Marcus hjälpte mej med mitt CV. Så nu är det bara för alla arbetsgivare att hitta mej och anställa mej ;o) *optimistisk*
Marcus blev nöjd iallafall. Jag är glad att han hjälpte mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback