Photoshop

Jag måste få avreagera mej!
Jag hatar photoshop! Jag mår fan illa. Hur jag än försöker så går allt bara så jävla fel!!!!!!
Har jag väl lyckas med något så försvinner allt pga att jag tröck på en fel grej som gjorde hela jävla bilden brun! Hur många gr har inte det hänt mej nu? Så jag måste slänga bilden och börja om.
Blir så jävla arg. Funderar på att slänga hela jävla skivan för jag blir så sur av det här.
Sitter här och typ skriker varje gång jag gör något misstag.

Man får inte göra misstag med photoshop för då måste man börja om totalt ifrån början!
Hur fan kunde jag vara glad att jag skulle få PS?? Det finns inget som gör mej så arg och grinig som det här hatprogrammet! Jag vet att jag inte borde låta mej påverkas av en data grej så jävla mycke.
Men jag såg ju så jävla fram emot att få PS. Jag ska aldrig aldrig aldrig förvänta mej någonting igen. Jag blir inte bara besviken, jag blir JÄVLIGT besviken!!!!

Nu känns det lite bättre iallafall när jag fått avreagera mej.

Kommentarer
Postat av: evans

Vilket PS har du? I min variant kan man ändra hur många gånger som helst om man råkat göra fel.

2008-06-28 @ 14:11:24
URL: http://evans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback