Simtips!

Hur man gör en grymt snygg Sim!
Ja, Alla har väl någon gång undrat över hur man gör en grymt snygg Simgubbe!
Jag råkar nämligen veta =) Och jag är så generös att jag delar med mej av mina knep.

1. Du börjar med att forma ett ansikte.
Som ni ser här så har jag valt att fokusera på käkarna. Jag vill ju ha en manlig sim med breda käkar.
Och jag har också valt en snygg ögonfärg. Lite charmigt sådär..

Sim


2. Nu är det dags för att framhäva gubbens mindre framhävande ansiktsdrag.
Därför valde jag en kraftig mascara och ett lite glansigare läppstift!
Jag gav honom också en "diskret" rouge. Så manlig, I know ;)
Sim


3. Oftast vill man ju ha en speciell Sim. Någon som skiljer sej ifrån det gamla trista vanliga orginal
gubbarna man själv alltid sitter å gör. Så nu är det dags för dej att göra din Sim mer orginell!

Jag valde att lägga ett ljusare puder på näsan. (vad heter det nu igen?)
Och sen ge honom lite ärr här & var. Hur många simmar har det liksom?
Även en lila nyansad skugga läggs kring ögonen. Yummie! Vilket heting ;)

Som ni  ser så har rougen försvunnit. Jag böt även ögonbryn på honom.
(Se sista bilden) Men det glömde jag ta kort på..

Sim


4. Sen måste du självklart klä din Sim!
Först funderade jag på svarta lackbyxor med snyggt skärp och ett svart maglinne med rött tryck.
Men det passade inte alls hans karaktär tyckte jag.

Sim


5. Så därför böt jag kläder!
Nu är min gubbe klar. Den här kroppen passar honom mycke bättre ^^
Lite djurisk sådär ;)
SIm


SÅ! Nu är det bara att börja spela.
Har man tråkigt så har man .....

Sim

(Jag har inget liv)
Glöm inte kommentera!

Kommentarer
Postat av: mwiip

hetare kan det jue inte bli!!! =O=O drägglar X'''D

2008-06-02 @ 00:48:08
Postat av: ella

haha snygg han blev tills slut ;P

2008-06-02 @ 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback