Tråkbabbel

Ush, jag har varit så matvrakig idag. Och som om inte det vore nog så sitter jag här med en kopp kärlekste och ett glas blåbär, banan & citron youghurt. Det beror på att jag har tråkigt tror jag. Eller att jag är sugen på något hela tiden.
Jag var och kollade på klänningar igår. Och idag faktist. Imorrn ska jag åka och kolla på klänning igen..
Jag köpte iallafall ett par byxor idag. Dom andra hade ju gått sönder..
Ena sekunden ser jag fram emot mitt & C´s barnkalas. Andra sekunden blir jag orolig att det kommer bli fiasko och då vill jag skita i allt. Huvudsaken är ju att jag får träffa alla vänner. Men det blir ju sån stor press.

Jag märker att jag börjar bli rädd för vad B säger, eller vad hon ska säga. Alltid något nedlåtande. Mitt sjävförtroende verkar inte orka med något sånt nu. Jag vet den personen är mycket bättre och kan mycket mera men varför påpeka det? Känns som att jag trycks ner lägre än vad jag redan är.
Youghurt blandat med kärlekste är ingen bra kombination...

Kommentarer
Postat av: mjauu

jag tycker inte att vi ska göra så stor grejj av det. vi ska träffa våra kompisar, skratta och äta glasstårta. that's it =)

2008-06-02 @ 00:46:38

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback