Dåligt samvete

Lite tråkigt, för jag kan inte ägna mej åt Zeke lika mycket nu som jag skulle vilja pga att Tamlin kräver så mycket. Jag försöker sätta mej med Zeke när Tamlin sover, men det är ju inte lätt, för Tamlin sover inte om jag inte är vid honom. Men det blir nog bättre om några månader då Tamlin blivit lite äldre =) Och föhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan jag får se Zeke igen. 3 månader är för lång tid!
Sen får jag så dåligt samvete... Jag bär in Tamlin i rummet medans Zeke kollar med sina sorgsna ögon och vill följa efter. Han vägrade först gå ut ur mitt rum, sen så ville han verkligen komma in igen.. Ser ut som han typ tror att jag dissar honom totalt. Han går till mej flera gånger, sen så bara lämnar jag honom =( Men Tamlin & han kan ju inte sova i samma rum just nu, då skulle Tamlin aldrig låta Zeke vara. Och Tamlin stökar bara runt om han inte sover i samma rum som mej. Älskar Zeke så mycke! Och så har vi alltid så lite tid tillsammans =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback