Godmorgon =)

image64

Imorse var jag ute med hundarna i skogen en stund. Finns seriöst inget bättre än att spendera hela dagarna med dessa 2! Jag tog en del bilder men dom ligger på min bilddagbok. En bild får ni se iallafall =) Nu ligger Zeke & sover & Tamlin tuggar ben på sin filt. Egentligen borde det vara Tamlin som sover, han har sprungit runt mer än vad han borde göra. Men fortfarande inte trött! Han var trött när vi nyss varit ute, men han återhämtar sej snabbt.
Zeke blir fortfarande sotis om jag klappar Tamlin. Lilla gubben... Och det var svårt igår att se Zeke stå utanför mitt rum när jag stängde dörren.. Han verkade liksom inte förstå varför inte han fick sova inne hos mej också, stackarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback