It´s all about the money


Kanske blir det en ny kamera idag? Vi får se. Jag hoppas det.. Jag har egentligen inte råd, ,men jag tänker lite så att hellre fina bilder jag kan titta tillbaka på tex när Tamlin är liten och så. för det är sånt som betyder massor sen.
Sen har jag ont i magen över tebjudningen som är på lördag. Kommer jag ha råd? Liksom pappa fick köpa skor till mej igår för mina var helt sönder. Och bara bussen ifrån skokloster till bålsta går på 48 x 2.
Just nu känns det lite som att jag lever på mina föräldrar. Men dom ska ju få tillbaka allt när jag börjat jobba. Jag hade pengar ett tag där men dom försvann :O Mamma brukar ge oss mat, för vi har just nu bara pasta & blodpudding hemma. Pastan är föresten slut nu tror jag ^^ Tamlins mat kostar mer än vad min & Stofes mat gör =P Bortskämda hund!


Hittade iallafall paraply bilden på Beccus & Cissiluss <3
image70





Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var ju trevligt du!

2008-03-23 @ 12:01:36
URL: http://www.amandaolovisa.blogg.se
Postat av: MISCHA

Söt bild :)
KOLLA IN MIN BLOGG www.MIISCHAS.blogg.se
joina chatten och svara på pollen :D

2008-03-23 @ 12:03:24
URL: http://MIISCHAS.blogg.se
Postat av: ellinor

Är din kamera sönder? Jag ska köpa kamera på torsdag :D

2008-03-24 @ 15:22:35

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback