Update 6 mars

Idag mår jag inte så bra. Är både sjuk & deppig. Men jag blev lite gladare av att prata med älskling i telefonen för en stund sen. Just nu är både Stefan, Zeke & Tamlin här. Känns underbart att ha båda mina älsklingsvovvar hos mej på en & samma gång! Har saknat Zeke såå mycket! Och han har växt, snart är han ju stor kille =)
Jag & Lina tog vovvarna till en rastgård i brynäs. Sen kom en tjej med sin hund Oliver. Det var mys =) Jag fotade lite. Sen åkte jag & Lina till Maw & åt. Praktiken på furuvik har gått bra. Förutom att jag blivit borta nu torsdag & fredag eftersom jag inte mår riktigt bra =( Nåt jävligt som går i Gävle nu. Flera som åkt in på sjukan, både vuxna & barn. Typ halva min släkt är sjuka också. Stackarna, krya på er! Förutom att jag saknat Blunder, Bazzo, Blink & Bonzo samt Stofe såklart, så har jag haft det rätt bra i Gävle. Saknar även lägenheten lite. Tamlin saknar husse & sitt hem ganska mycke han me..

image61


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback