Ain´t no sunshine

Istället för att klaga & deppa & längta så ska jag se till att jag får det liv jag längtar efter =)
Man ska ju aldrig ge upp. Och jag är nog tillräckligt motiverad för att klara av att kämpa för det också.
Hela jag är ju en person som egentligen aldrig ger upp, som ser till att jag får det jag vill ha. Jag har bara inte varit mej själv den senaste tiden. (senaste tiden = väldigt lång tid).

Imorrn ska jag leka med J <3 Vi ska rita förhoppningsvis! Och prata.
Det känns alltid bra att längta tills hon kommer. Det tråkiga är att den senaste tiden när vi har umgåts så har jag varit påverkad av en massa negativt runomkring mej så jag har varit deprimerad, lättgrinig & konstig.
Men jag vet att J känner mej och är glad för att hon inte tappar hoppet samt träffar mej fortfarande =)
För när jag umgås med henne är jag flera steg tillbaka till att bli mej själv igen för det känns i hela mej att jag verkligen vill. Jag vill ju verkligen!

Juss
(Jag kommer väl bli mördad för det här;)


Imorgon kommer farmor & farfar hit =)

Kommentarer
Postat av: josefin

haha, jo jo mördad blir du nog för bilden är ju så jäkla snygg (not) ;)

2008-05-30 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback