Beslutsångest

Jag vet inte vad jag ska göra idag. (Ledig ifrån skolan)

Det här är vad jag har att välja på:

●  Gå kurs med Tamlin (vilket innebär att jag måste sova över hos Aggi eftersom att mitt SL kort slutar fungera efter 7 och kursen börjar 6)


●  Träffa Jennu & Köpa en bok.  (kan kombineras med andra punkter)


●  Gå på Middagen (Vilket innebär att jag måste sova över hos någon och då blir det antagligen Jennu eller Becca eftersom att mitt SL kort inte fungerar efter 7. Men då måste det vara så att dom inte åker kommunalt ifall det skulle funka och jag har inte ens pratat med Jennu eller Becca om det. *woho våldgästa* )


●  Städa kaninburar samt slösa bort mitt liv efter det genom att göra ingenting.


Det jag egentligen skulle vilja göra idag:

  Sova lite till


●  Städa kaninburar (vill & vill men  för deras skull bör det göras)


●  Ta med Cissi in till Stan för att möta Jennu så att vi kan gå & köpa den där boken alla 3 tillsammans och sen fika nånstanns (Som Jennu ville efter att vi köpt boken & de vill jag med) <(^^)>

●  Gå på Kursen utan att behöva sova hos Aggi, vilket är omöjligt eftersom att jag är fattiglapp =´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback