Break heart´s

Jag förstår inte vad som är fel nu. Jag klarade fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag & onsdag. Med flera timmars prat i telefonen & sällskap av C så klarade jag det. Men nudå? Jag ringde aldrig, smsade aldrig förutom när jag svarade på hans sms. Nu tycker jag att jag har smsat sällan även ikväll. Men när jag kollade på skickat så har jag skickat sms
kl: 19:23, 19:27, 19:31 & 19:33! Det är ju bara få minuter mellan =S Och jag trodde jag hade väntat as länge innan jag skickade sms igen. Liksom minst 20-30 min. Jag har ingen som helst tidsuppfattning!
Sen är jag rastlös. Har skit ont i huvet, lägger mej i sängen, försöker läsa men bokstäverna snurrar runt och är suddiga och bildar inga ord, försöker somna utan att lyckas, sätter mej vid datorn och går därifrån hela tiden.
Ush för sånt här.
Jag hade kontroll! Jag HADE KONTROLL!
paintes
(För en gåns skull har jag gjort en egen bild & inte snott ifrån google,
har nämligen listat ut hur man kan ändra formatet ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback