Därför är det bra att använda svarta trosor när man har svarta byxor

Igår var jag & Stofe och kollade på en bil i Uppsala. Han ringde mej vid halv 9, 3 minuter senare stod han utanför dörren & väntade på mej. Jag slängde på mej kläder, sprang ut med Tamlin osv. Vi var vid Uppsala vid 9. (ja, det gick fort) (btw så råkade jag komma åt en knapp nyss, därför blev det kursiv text och jag kan inte få bort den =S) Vi var där lite över en timme. Och när vi går emot bilen så märker jag att min GYLF är öppen! Jag frågar Stofe om han öppnade den i bilen när vi var påväg hit. Han sa nej. (om jag ska tro på det eller inte har jag inte bestämt mej för ännu). Jaja, eftersom att jag inte visste om att den var öppen just då är det ju heller ingenting att skämmas över  ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback