Igår då

image80



Igår åt jag, Penny & Sussi ute. Det började med att vi halvt dog av skratt på pendeln. Sen dog vi ännu mera av skratt när vi gick runt & letade resturang. Sen gick vi in i en pub/resturang och vände direkt för dom spelade usel musik. Men då kom han som jobbade där ut och började prata med oss så vi vände in dit igen *desperat efter kunder*?. Sussi & Penny beställde cider. (alldeles för mycket mer än vad Sussi tålde ;) Det var kul  -(^^)-  Eller, det var typ as kul =P
Det slutade med att typ alla satt & sjöng "if I was a rich girl, alalalalala nananananaa" Ja! Vi blev psykade tillslut av musiken =P Min & Pennys selektiva hörsel funkade bara den första halvtimmen =P Sen gick vi ut & utforskade där vi var. Sen gick vi in i ett  bibliotek där jag blev halvt jagad av en konstig tant med böcker. Vi försökte få Sussi att låna en bok och vi lyckades nästan =D Sen gick vi ut och satte oss i gräset. Fotade massa bilder och sjöng "luftens hjältar" Som jag förövrigt har inspelat på mobilen ^^ Det var jätte mysigt. Tror inte att någon skiva med klassen kan bräcka det faktist.

Mer orkar jag inte berätta. har inte så stor skrivlust just nu (denna timme, om en kvart kanske jag vill skriva 5 cm tjocka noveller. Hurra för stabilt humör ^^). Har inte heller så stor lust av att ens dela med mej av någonting längre. varför ska jag? Jag vill hålla mina minnen inom mej och bevara dom där, så att ingen någonsin kan smutsa ner dom ^^ Inte ens jag själv.. Miwhii

Men hur länge kommer det här hålla då? en vecka? en månad? (då har jag tur)

Äkta, äkta, äkta, äkta, äkta, äkta.. Finns inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback