Ny bok imorrn

Egentligen är jag jätte trött. Jag vill lägga mej & läsa för att sen sova. Men.... Jao..
Jag  vet att det inte är samma färg på texten här som till vänster, men jag hittar inte koden till färgen i vänster =/ Lite tråk. Förstår ju inte alla dom där grejjorna..
Imorrn ska jag & Jennu köpa min bok =D Eller, jag ska köpa. Hon ska följa med som moraliskt stöd.. Sen vill hon ju läsa boken själv också så <(^^)> Får väl se om den är nåt & ha.
Saknar Zeke lit nu igen. Var ett tag sen jag träffade honom. Har ju Tamlin, men det är ju inte Zeke liksom. Tamlin är Tamlin. idag har han fått busa med massa andra hundar.

Nää, nu ska jag tvinga mej själv i säng. Jag kommer ju ändå lägga mej nångång, kan lika gärna bli nu som sen.

Kommentarer
Postat av: Mjauu

jag tycker att det var fint med dom nya färgerna =)
om du vill läsa med om html å liknande är den här sidan ganska bra http://www.webdesignskolan.com/

2008-05-08 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback