Sleepless

Kan ingen sparka till mej så att jag kommer igång? Jag ska städa kaninernas bur och dammsuga & torka golvet innan pappsen kommer hem! Det ser mörkt ut.
Jag har sovit rätt mycke idag. Vaknade först vid 9, sen somnade jag om vid 10 och sov till 1.
Anledningen till det är att jag träffade S igår. Vi satte oss först nere vid tennisbanan och pratade. Han pratade! =OO
Sen satte vi oss i bilen och jag pratade. Sen åkte vi till enköping (eller var det uppsala?) Jag blandar alltid ihop dom 2. Sen åkte vi till Bålsta och väntade i mörkret tills klockan skulle bli 00:00. (Då skulle S få in pengar på kontot). Sen köpte han cola & jag varm choklad på Shell. (älska shell <3)
Sen körde vi till skokloster vilket var helt onödigt för S hade glömt sin nyckel i F´s bil och min nyckel låg hemma hos mina föräldrar i väskan. Så vi åkte dit istället, S duschade och sen somnade vi. Eller jag sov, jag har ett svagt minne av att S inte sov för någon låg & kliade mej på ryggen & kittlade mej på bröstkorgen, halsen & kinden hela natten. Heeeela (!) natten!


If this is so right, then why was my thought´s somewhere else?
Silly lovesong´s they play on the radio.


blunder
BlinkTamlin



Kommentarer
Postat av: Mjauu

mysigt =) och fina bilder<33

2008-05-23 @ 17:49:58
Postat av: josefin

S,F ?

2008-05-28 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback