Touchless

Jag dricker te. Försöker känna smaken men jag kanske hade i påsen för kort tid?
Jag känner inte heller värmen.. Även fast teet kokade =/ Däremot känner jag att det kliar mellan tummen & pekfingret & under ögat så jag är ju inte helt känslolös iallafall -(^^)-

Nu är det nästan klart.. Jag har klarat en hel helg! Jag har överlevt den här helgen! Jag vill inte tänka framåt, bara för stunden.
Jag såg för mycket på tv när jag var liten.. Jag har en wrång bild av kärleken.

haha, och när jag ändå lägger upp bild på Edward Scissorhand, jag minns när jag kollade på den här filmen när jag var yngre. Jag tyckte Edward var så snygg! Det var liksom min drömkille =) Drömde ofta om honom, det var ju en sån kille jag ville ha.

Är det någon som har filmen föresten? Har inte sett den på as länge

Kommentarer
Postat av: mjauu

Varför verkar kärlek på film alltid så mycket enklare hur många problem dom än stöter på?

2008-05-18 @ 18:43:28
Postat av: mjauu

jag vill ha kärlek och magi, glitter och lycka... och att det ska vara på riktigt och inte bara på film... *drömmer sig bort*

2008-05-18 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback