Halloween

Halloween firades med vännerna hemma hos Cissi. Jag kom typ 1 ½ timme förtidigt och under den tiden hann jag dricka 3 koppar te. Sen kom Sussi, det var så länge sen som jag träffade henne! Fick höra massor om hennes nya jobb och så. Sen kom Penny, Becca & Jennu. Jennu träffade jag ju för bara några veckor sen men Penny & Becca hade jag inte sett på 100 år. Känslan när alla var samlade går inte att förklara. Det kändes liksom hemma. Alltså inte som hemma, utan som att jag var hemma, bland dom. Jag har världens finaste vänner <3
Jag ville verkligen inte att kvällen skulle ta slut!
Jag vräkte i mej en hel pizza och en hel del godis, men trots illamåendet hade jag jätte mysigt!
Vi såg Djyrkyrkogården 2 och The hallow (?). Det var hur skönt som helst att slippa Tamlin ett dygn!
Det får verkligen inte ta lika lång tid som sist innan vi alla ses igen! Jag kan tillochmed tänka mej att ta mej hem till Penny för att få träffa alla snart igen.
Och att vakna bland vänner på mornarna är nog det bästa som finns. Bättre kan inte en dag börja!


Kommentarer
Postat av: Cissi

naaaaw =D<3

2008-11-02 @ 20:01:01
Postat av: A

Cissi: <333

2008-11-02 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback