J.H.M.L.S.J.M.D.Å.H.!

Det går fan inte att leva i det här jävla huset.
Jag ville tex se en film, EN FILM! Tvn där nere är mammas och pappas när dom är hemma och den som vågar sätta sej där då, stackars! Jag ville se Girl interrupted. velat se den rätt länge. Dvd'n på övervåningen funkar inte. Så jag väntade till idag när mamma & pappa åkte iväg. Direkt när dom åkte satte jag på filmen för att hinna se innan dom kommer hem. Det var kanske 20 min kvar på filmen när dom kom. Mamma börjar skrika så klart. Pappa sitter och pratar med sej själv i fotöljen breve soffan, säkert bara för att irritera mej. Sen kommer Stefan och han & pappa sitter och diskuterar högt om en massa onödiga saker. Varför just där? Där vid tv´n? Varför inte någon annanstanns i vårat hus?!
Jag stålsätter mej och försöker verkligen konsentrera mej på filmen för annars får jag vänta tills imorrn med att se slutet. Det är inte så kul för då har jag glömt det mesta av det jag såg idag samt så försvinner stämningen.
men jag klarade inte av det, kunde inte fokusera på filmen så jag stänger av och går upp. Då slutar dom prata, såklart!

FUCK THIS!

Inbillar jag mej allt eller gör dom saker bara för att få mej på dåligt humör? Varför får stefan tex se film där nere men inte jag? Jag förstår inte.
Jag är skit barnslig nu, i can see that! Men det är inte bara det här enda tillfället. Det här är bara ett litet exempel och jag behövde skriva av mej.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch =S Liksom, man kan undra vem det är som är förälder egentligen... ._.

2008-10-05 @ 20:59:10
Postat av: ells

hmm känner igen mig i det där :O Tvn där nere är mammas och pappas och de har alltid första tjing no matter what!

2008-10-07 @ 16:02:53

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback