Rest in peace

Middag: Bönor & Gummi Pannkakor.
Bästa: Söder te.
Onyttigast: Ni kanske trodde det var middagen, pah! Åt choklad tidigare idag.
Nyttigast: Bönorna jag åt när jag stekte pannkakor.
Och förhäxad <3



Sämsta: Tamlin bet mej idag, värre än vanligt.
Bästa: M kom förbi och vi löste allt dom 10 minutrarna vi hade på oss.
Låt: Evergrey - For every tears that falls / Katie Perry - I kissed a girl (tro det eller ej, haha!)

 



Jag & Chrille gick med Tamlin och han stannade och puttade på paddan som låg mitt i vägen med skon.
Jag: Ge fan! Du gör illa den!
Han: Gör jag ju inte!
Jag: men ta upp den och lägg den i diket!
Han: Hah! Aldrig!
Jag: Här! *ger han kopplet till Tamlin* (går och hämtar en sak som jag vet ligger slängt i diket som vi kan lyfta bort den med). Jag har hunnit gå 4 meter när jag ser en bil komma emot paddan. Jag skriker nej och viftar med armarna och sekunden efter blir den påkörd.  Jag satte mej på huk och svor tyst medans Chrille gapskrattar. Jag ser paddan flyga och landa på rygg när den släpper ifrån däcket.
Och allt för att jag inte ville ta i den.. Och jag blev äcklad av Chrilles gapskratt. Sekunden efter går han dit och kollar på den. Jag går motsatt håll. Jag tänker inte gå den vägen på ett bra tag igen.
Känslan jag fick när jag såg den bli påkörd och sekunden den flög och landade på rygg.. Jag hade kunnat göra något men jag gjorde det inte.

Kommentarer
Postat av: Cissi

=(

2008-10-15 @ 00:27:25

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback