Yay

Jag får dom konstigaste låtarna på huvet när jag är med M som jag också går runt och nynnar på..
Förra veckan efter han pussade mej fick jag "I kissed a girl.." Katie Perry låten på huvet..
Och i förrgår fick jag "Just You and your hand tonight" - Pink, och igår, vilket är dagen innan idag, och idag är dagen han åkte utomlands så fick jag "Guess what, I'm having more fun now that Youré gone" - Pink som jag gick runt & nynnade!
Det uppskattas inte av M eftersom att texterna passar så bra in på situationen, eller tvärtom.
Och varför all denna Pink?! haha, verkligen min stil. Not.
Fast för 5 minuter sen satt jag och lyssnade på "Just like a pill" med henne. Bara för att jag tycker om videon. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback