Life ain´t easy

Idag när jag gick hem ifrån Trepan (öh? Kul smeknamn) *hemlighetsfull* Så stötte jag på en anka. Utan kropp. Det var liksom ett ihåligt huvud med fjädrar, inga ögon och sen halsskelettet. Skinnet och allt annat var borta på halsen.
Det var mindre mysigt.. Liksom. först såg jag inte vad det var. Men Tamlin var så intresserad av det att det bara inte kunde vara en hög med blöta tidningar eller nåt. Så jag kollade närmre. Jag såg näbben och resten fick jag liksom försöka lägga ihop själv vad det kunde vara för något.
Typ skakad gick jag därifrån.
Fifflade med iPoden när jag helt plötsligt blir tvungen att slänga mej ut i gräset! Jag höll på att bli påkörd av en BILGÅNGVÄGEN! Min första tanke var "Vad fan är det för fel på världen idag?!"

Mamma är typ sur på mej. Jag tappar mobilen, papper, pennor, häller mjölk utanför glaset osv. Hon blir så irriterad.
Men vafan tror hon att jag blir då?! Jag har ingen kontroll över vad jag själv gör! Och hon tror att det bara är hon som drabbas?! Det är ju JAG som får stå där sen och plocka upp/torka upp det jag haft ut! Så det drabbar ju knappast henne.

Böt föresten bakgrund på datorn igår..
Har haft den här i ca ett halvår nu:



Well, bye bye to You

Kommentarer
Postat av: Cissi

nääh livet är inte lätt =(

2008-09-10 @ 00:54:29

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback