"Tycka synd om mej själv" varning!

Jag har massa ångest. Bland annat över råttorna och över pengar.
Råttorna förstår säkert alla varför jag har ångest över, det gamla vanliga. Jag kan inte ha dom hos mej. Jag kan inte ta hand om mina egna djur och det dödar mej att tänka på att dom redan är 1 år gamla, fyfan. Blink fyller 1 år om ca 2 veckor!
Och pengar... Dom flesta vänner jag har köper kläder och grejjer hela tiden. Typ Jennu har jobb så hon kan ju. Men resten?! Vart får dom pengar ifrån? Jag har inte ett enda öre. Jag, Tamlin & Bazzo lever helt totalt på mamma & pappa.
Jag går runt i trasiga kläder och känner mej fet ful och äcklig varenda jävla dag!
Medans mina kusiner kommer och visar upp sina snygga kläder typ hela tiden! Vart jag än vänder mej så går folk där med om inte alltid så snygga men iallafall hela kläder! Becca är nog den enda vän jag har som inte har SL kort. Fast hon kommer snart att kunna skaffa. Jag är skit glad för deras skull, det är inte det. Jag mer bara är helt oförstående!
Jag förstår inte hur folk klarar sej ?! Jag klarar mej inte. Jag är jätte glad över att mina föräldrar betalar för Tamlin & Bazzo. Annars hade jag inte kunnat ha dom. Så jag är också lyckligt lottad.
Men det där med att folk utan jobb har råd att köpa grejjer, hur gör ni? Jag vill också!

Imorrn ska jag till grönalund med Matte, Jennu & Kim. Jag ser fram emot det jätte mycket. Fast jag låg 2 timmar i sängen idag och grät för jag visste inte vad jag skulle ha på mej. Alla mina kläder är för små eller sönder. Fast där har jag bara mej själv att skylla! Och det gör mej ännu mera ledsen. Hur fan kunde jag bli såhär jävla fet och äcklig?!

Jag vill ha pengar så att jag kan leva!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är varken fet eller äcklig<3



Kan du inte få någon slags ersättning av arbetsförmedlingen för att du är arbetslös men söker jobb?

2008-09-20 @ 22:15:01
Postat av: Josefin

Angelika du är inte fet eller äcklig :(

2008-09-21 @ 10:16:07
Postat av: Cissi

Angelika vacker =)<3

2008-09-21 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback