Gårdagen/Idagdagen

Igår träffade jag Cissi. Det var mys <3 Hela dagen var slapp men skön.
Var hur trött som helst så det passa mej perfekt.
Fick hem mina råttor också. Får ha dom hemma tills helgen. Har saknat dom jätte mycket.
Och jag hälsade på Cissis djur igår. Jag blir så glad när jag ser dom! Tvivlar på att tex Nalle blir glad av att se mej men det gör liksom inget =P Och dom flesta av råttorna kom faktist fram för att hälsa på mej igår! Annars brukar dom gömma sej i huset. Och Ink verkar inte vara alltför sur när jag tar upp honom nu. Inte dom andra heller. Kan ju bero på att dom är så gamla att dom inte orkar bry sej.. Eller så har dom börjat acceptera mej mer nu. Missy verkar inte ha något emot mej längre  =P Brightan däremot verkade inte så överförtjust.
Jag mådde rätt bra hela dagen igår ända tills vi släppte av Cissi och började åka därifrån.
Jag kände mej jätte otrygg. Jag vet inte varför. Kände hur paniken kom krypande mer & mer.
Jag mådde verkligen Inte bra. Kände att jag saknade Cissi skit mycket, redan. Och jag bara sökte desperat efter tillfällen att smsa Cissi eller S eller ringa Marcus eller C. Men jag gjorde inget av det. Väntade bara ut.
Jag ville bara ha någon sorts trygghet. Satt och tänkte tillbaka på situationer då jag känt mej trygg bara för att bli av med den här otrygghetskänslan.
När vi var ute med Tamlin på kvällen frågade M hur jag mådde och jag sa att jag inte visste.
Jag skakade och hade varit frånvarande enda sen vi åkte ifrån Cissi.
Vi satte oss på stranden och pratade en del. Då var klockan runt 11. Inte förrän då lättade det lite och jag kunde prata om hur jag kände. Inte för att det kom något vettigt ur mej, för jag vet ju inte vad det var som var fel som vanligt.
När vi kom hem satte vi oss & kollade på förhäxad! Vi såg ett avsnitt inatt och 2 avsnitt idag. Eller såg vi bara ett avsnitt idag? Jag minns inte. Innan jag gick & la mej igår ställde jag mej i duschen & duschade jätte varmt. Ville få bort min förvirring och den där "vet inte vart jag ska ta vägen"-känslan.
Råttorna höll mej vaken hela natten! Så tillslut tog jag mina hörlurar till iPoden & stoppade i öronen. Då kunde jag sova!

Jag fick den här, världens bästa film av M idag <3


Jag älskar den så jäkla mycke! Och nu är den min! Kan se den hur många gr jag vill, finns ingen begränsning!
Älska Tim Burton & Johnny Depp tillsammans <3 Älskar Winona Ryder i den här filmen också! Tack, tack, tack, tack!

M köpte 1408 också, bara för att vi bara måste se den!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag får komma hem till dig nästa vecka så får vi se edward scissorhands, för den har jag inte sett =D

<333

2008-09-25 @ 21:49:10
Postat av: Cissi

Vilka dagar kan du?<3=)

2008-09-26 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback