...

Verkligheten hinner ifatt mej.
Cocos teét smakar ingenting. Jag vill inte tappa smaken igen..
Jag försöker distrahera mej med massa annat.
Spelar gitarr, synth, ritar, sover, läser, ser på serier.
Jag fyller dagarna med små saker, men till vilken nytta?
Jag skuter ju bara upp allting!
Jag måste ju ta tag i det någon gång. Varför inte nu? Vad är jag rädd för?
Jag vill bara inte ha flera veckor som krashar in i mej på en gång.
Jag ville vara kvar i min drömvärld om att allt var bra !  Att jag kommit över allting i raketfart.
Fuck this!


Kommentarer
Postat av: Cissi

men att komma över saker är jue en bearbetningsproces (eller hur det stavas) det går väll upp och ner, fram och tillbaka. vissa dagar kommer du känna si, andra så.



vad är det du känner att du skjuter upp?

2008-09-08 @ 23:36:08
Postat av: Cissi igen

för övrigt är det bra att du försöker =)

det är svårt, men inte hopplöst KRAMAR OM

2008-09-08 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback