Free day

Idag har jag varit ledig. Har varit ute några timmar med Tamlin i skogen & sen legat & läst för att sen somna.
Mitt lillfinger svider, någon brände mej med en cigg i lördags. (Inga namn nämnda.. )
Jaja, det var en olyckshändelse och blabla, right. Det var en ljuv stund för dej säkert  ;o)
"Jamen jag kan ju inte rå för att du har din hand där!"
Sen ska jag på nån grillgrejja på fredag.
Blandade känslor, jag både vill och inte vill. Jag har ju lovat Jennu & det väger rätt tungt..
Jag råkade ju dubbelboka först, trodde den där grillgrejjan var nästa vecka så jag tänkte ju åka på nån fest i Gävle.
Imorrn blir det jobbet igen =)

Jag får väl lägga upp en väldigt gammal goding:
 

Mej älska mina gamla cd skivor <3 Där hittar man alltid bra musik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback