Grattis då!

Idag har jag jobbat & bakat tårta till Stefan som fyller år.
Det gick bra på jobbet =) Kul nu när det börjar bli fint väder, då är kunderna super glada!
På måndag är det möte, om min framtid. Jag är jätte pirrig men jag ser fram emot att ha det här mötet.
Då kanske det händer lite grejjer, äntligen. Fast jag måste ju säga att jag har det rätt bra nu med.
Jobbar lagom mycke och det är hur kul som helst!
Nu sitter jag här & lyssnar på musik. Ska snart lägga mej i sängen & läsa.
Först ska Tamlin få sträcka på benen, myshund.

Tamlin ser på medans jag gör tårta till Stefan
Kolla in hans fetlår! Man kan inte tro att det är samma hund om man kollar på hur smal han var förut.
hgg

Förut:
ooo

Kommentarer
Postat av: Mjauu

hur gick det på mötet?

2009-04-07 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback