Huvudont

Det är helt jävla sjukt att det kostar över 20 spänn att aktivera sitt IQ svar!

Idag var jag iallafall på ett väldigt roligt besök =)
Jag har ont i huvet & vill lägga mej & läsa.
Måste ut me Tamlin först.
Imorrn åker jag & Titti förhoppningsvis till akvarielagret! Wohie!
Varför lånade jag ut min jävla kaninbur? Det känns bara för urkasst av mej just nu...
Bazzo börjar få en super söt liten mage nu. Haha!
Kanske gammelmagen som kommit med åren? Han fyller ju 6 nu i maj.
Den 18:e! Bara lägga på minnet.
Supersötaste pluffs <3
Nu ska jag ut me lite pellets till honom så han har över natten.
Annars är det ju hö som gäller.
Jag har liksom inte så mycke mer & säga..

Bazz

gdf

dfgdf

Tripp trapp trull liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback