Min drömkille

Jag & Annika började komma in på ämnet drömkillar.
Och nyss satt jag & skrev en väldigt normal lista på över hur min drömkille är.
En lista som skulle kunna nås upp till av en väldigt bra kille.
Men njä. Jag ska inte ljuga så nu börjar jag om.

Min drömkille:
Han ska vara lång, ha breda axlar, en bred bröstkorg, starka armar, bred käke men ändå fortfarande vara sådär pojkaktigt söt. Han ska vara ljus i hyn och ha stora ljusa ögon, ruffsigt tjockt hår och helst vara en demon, en vampyr eller något annat mystiskt, skräckinjagande. Jag tänkte på det här med Isfolket och Twilight.
Vad skulle inte vara mer spännande än att vara tillsammans med någon som älskar dej dödligt mycket men samtidigt skulle vilja döda dej?

Ja, som jag konstaterade tidigare. Jag kommer föralltid att vara singel... =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback