Kaniner in my <3

*pirr pirr pirr pirr pirr pirr*
Japp, det är så det är i min mage just nu.
Och grattis mej för att jag har fått tillbaka mitt kreativa jag.
Min röst är fortfarande förjävlig, det är tyvärr inget som växer bort.
Och jag suger på att spela gitarr, speciellt när den är stämd, jävla brorsa. För då funkar inte mina egenpåhittade ackord..
Jag vet fortfarande inte  hur jag ska göra med helgen, jag mår illa av bara tankarna på den.
Uuh, ångest..
Helgen som var kom Annika hit! Det var jävligt kul faktist.
Vi och 4 till åt massa vitlök & sen stank vi sönder festen.. Fast folk vågade vara nära oss ändå.
Halv 5 på morgonen ringde telefonen och jag blev utskälld för något jag inte gjort, jag råkade ha samma namn som någon annan bara. Skönt det iallafall,

Roligare än så är inte livet just nu.


Veckans bästa: Trevliga kunder

Veckans sämsta: ... Jag tror inte jag har någon sån hittils. Men det är ju bara onsdag än så länge.

Igår kom Titti med sötaste Rex kaninen som jag döpte till Roxy. Och massa kaninbebbar! =D
Jag pussa & gosa. Jag är helt kär i Roxy.

dfdf 
Åh, Tamlinbaby <3 Vad skulle jag göra utan dej?
Du må fisa mycket just nu men det är fan värt det ändå.
Du förgyller min dag. Du är mitt allt, du är allt för världen!

Just nu blir det mest foton ifrån mobilen. Har inte orkat fota med den vanliga.

jdfjd
Här sitter jag med Roxy & sötaste bebis i knät!
Det heter inte fet, det heter Kvinnlig! Lär er det =)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback