^-^

Måste... ut.... &.... Springa....
Har ätit alldelles för mycket idag.
Nu är det bara en dag kvar, sen ledig!!
Om jag kan hålla mej borta ifrån jobbet nu =o
Springa var det ja... Och Tamlin kan jag inte ens ta med mej.
Han ska in på ultraljud & hjärtröntgen den 18 september.
Två av hans syskon kolade ju vippan helt plötsligt & det känns inte som att allting står rätt till med Tamlin.
Som tur är klurade jag in det på försäkringen, så det är inga livsfarliga siffror för plånboken.
& andra sidan hade jag inte brytt mej. Jag vill vara säker på att allt står rätt till.
När man talar om trollen så kommer han & puffar min arm så att han kan lägga sitt huvud i mitt knä =)
Sötnows <3

Jennu ringde idag & frågade om vi skulle åka på kryssning till Åbo inom 2 veckor.
Svarade ju självklart ja! Ser det som en liten mellan kryssning inför den i september.

Måste byta design också för tydligen kan inte alla se det jag skriver nu.. *muttra*


Kommentarer
Postat av: Jennu

Jag hoppas Tamlin klarar sig! Och detta är en mellan-kryssning inför den stora :D

2009-08-09 @ 20:18:54
URL: http://januarijenny.blogg.se/
Postat av: Angelika (Owner of the blogg)

Det är en STOR mellan kryssning inför den ännu Större =D

2009-08-09 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback