Beef

Igår kom en vän till mitt jobb & höll mej sällskap.
Det var mysigt =)
Sen kom Jennu hem till mej på kvällen & tillsammans med min asa goda häxblandning (!) drog vi ut på krogen i Bålsta.. Höhöhö.. Efter det gick vi hem till Carro & körde något kort spel som innebar att man fick egna eller gav bort klunkar.
Med min asa goda dricka blidde det rätt mycke hulkningar ifrån min sida.
Sen drog vi ut på krogen igen. Jag & Sanna träffade Janne, våran gamla musik lärare =D
Eehmn, och sen drog dom på poison efter 500 discolåtar & då blev det dansgolvet :O
Jag lyckades förvåna Jennu iallafall =)
Kanske innebär det här att hon accepterar min musik när vi festar i fortsättningen.
Min musik = hennes favorit sysselsättning = dansa.. På nåt vänster.

Blue

Fast varje sån där dag måste ju ha en dagen efter.
Och för mej brukar det innebära ångest.
Så nu sitter jag här & mår illa, inte för att jag druckit igår & inte pga alla 500 negerbollar vi smällt i oss utan pga att jag var ett jävla asshole igår.
Mjaa... Eller jag gjorde ingenting fel men jag drygade mej inför fel människa. Ushja.
Eller kanske att illamåendet faktist beror lite på negerbollarna iallafall =P
Bara det att jag tolkar det som nervositet.
Så såg vi Twilight idag & älta älta älta.

Innan det jobbade jag.
Dålig kombination, festa & inte komma hem förrän vid halv 5 när klockan ringer 8..
Funkade bra iallafall. Jag var lika trevlig som vanligt.
Fick bara svälja lite flera gäspar än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback