Fredag

Imorse tog jag den där "borde"-spring-rundan som jag skutit upp aldelles för länge nu.
Hell no att jag någonsin äter någonting onyttigt igen efter den här rundan!
Vore ju totalt waste of time att slita arslet av sig om jag ändå ska feta upp mej sen igen.

Inatt drömde jag att min mage var så stor att den hängde ner över byxorna som en jävla påse.
Och mina tankar i drömmen va: "Hur fan kunde det bli såhär? När blev det såhär? Jag måste ha inbillat mej hur jag ser ut jävligt länge. Det här är inte min mage!" (Och på tal om sånt, kroppen kan stöta ifrån sej piercing smycken & livsnödvändiga organ pga att den inte känner att det hör hemma där. Vafan, jag känner att mina extrakilon inte hör hemma på min kropp men min kropp håller uppenbarligen inte med).

Drömde även att jag var med en vän och helt plötsligt utbrast vännen "vad fan har du gjort på benet?!"
Jag svarade att jag bara hade kliat sönder mej efter ett fästing bett jag fått för några veckor sen.
Och vännen sa något i stil med: "Men vafan kolla! Du måste ju kolla upp det där hos en läkare!!"
Jag såg ner på mitt vänstra ben och det var rännor efter blod längs benet och fula runda utslag.
Jag har konstaterat för länge sen att man kan känna panik & ångest när man sover, och det sitter ofta kvar ganska länge när man har vaknat.

Jag drömde också att Evergrey skulle sluta ta in den där vackra kvinnan, sångarens flickvän (?)
och ta in Kittie sångaren istället.
Varför drömde jag det?!
Det värsta med allt var att jag i drömmen tyckte att det var det bästa beslut bandet någonsin har gjort. Känslan satt kvar länge när jag vaknade.
typ "Yes, det blir ju as bra det här".
Nej, det skulle inte alls vara bra.

Rätt intressant också att väldigt väldigt små saker
 man drömmer om känns väldigt mycket.
Allt är så mycket mera känslosamt i drömmarna än
vad det är i verkliga livet tycker jag.
Fast ändå skönt att för en gångs skull drömma om
någonting som gör att man faktist kan somna om igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback