Gävle

Nu människor, det är såhär det ska gå till =)



I fredags kollade jag & Ankiefis på film. Var ju så jäkla trött så jag somnade efter dom första 20 minutrarna.
Vaknade klockan 3 då Annika kommer & puffar på mej och säger att jag ska gå & lägga mej.
Jamen jag ligger ju redan?! ... Somnade om och vaknar vid 9.
Hittar inte telefonen, som vanligt har den trillat ner i soffan! ...

Lördag kommer massa släktingar & vi firade Faffi som fyllde 80 =)
Sen drog jag & Madde hem till Malin & förfestade lite där.
Flumm som var på cruisingen kom dit också.
Sen drog allihopa ut på krogen.
Det började väl lite sådär.. Men sen löste det sig och vi träffade en hel del kul folk där!
Söndags sov vi till 1-halv 2. *trötta*
Hände massa kul som jag inte orkar skriva om. Och en del saker bör inte offentlighetsgöras.
Men det var min helg iallafall =)


Funkar inte filmen så är länken här

Tårtan




Jag & Prinsen <3


Jag & Ölen hade trevliga samtal.


Madiish


Kvaddish


And Maddish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback