Kan man köra motorcykel :)



Idag lärde en snubbe mej att köra motorcykel.
Den var stor & tung. Och det var ungefär såhär:

Han: Släpp kopplingen sakta!
Jag: ....
Han: Gasa mera!
Jag: ... aaaah, jag gasade ju!
Han:  Inte tillräckligt... Börja om, gasa mera.
Jag: aaaaaaaaaaaaah!
Han: ..... Inte så mycket.....
Jag: Den åker! Den åker! DEN GÅR INTE ATT SVÄNGA MED!!!
Han: jooooo.. det är bara det att den är tung och du är för klen.. *flina*
Jag: *Mutter, mutter* Den är otymplig och jag är inte för klen.
Han: *Flina* Amen, det är ju jätte lätt! ska visa...
Jag: Körkort, Nästa!

Och så höll vi på..

Kommentarer
Postat av: Jennubennu

:D

2009-08-11 @ 00:26:38
Postat av: Angelika

Bennu Jerru

2009-08-11 @ 00:29:13
URL: http://maliceangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback