Kista med Jossen

Bananer påväg till Kista



Jag & Jossen skulle kunna göra en evighetslång lista på hur turkar raggar.
Den skulle bestå av raggningsrepliker alltifrån 40-50 åriga gubbar till 20- småpojkar.
Den händelse som jag tyckte var mest komisk och äcklig var att när vi stod i kö för att köra en dra ut & tryck upp på mcdonalds toaletten så tränger sej en turkkvinna med sin son före en liten tjej in på toan.
Men somliga straffas ju fortare än andra och då kommer turksnubben som städar på mc donalds & drar sitt "komma in överallt"-kort i kortläsaren & slänger upp dörren när dom sitter & pissar mitt framför alla som står & väntar i kö.
Efter några personer är det min tur. Medans jag sitter där inne försöker turk-snubben paniskt få upp dörren med sitt "komma in överallt"-kort & blyga lilla Jossen försöker lamt att stoppa honom.
Som tur var låg hans IQ på fiskmås & inte på guldfisk så hon lyckades stoppa honom...
Han borde seriöst få kicken därifrån! (Den händelsen hade ingenting med flirtande att göra måste jag bara tillägga)



Vi provade massa kläder förstås! & köpte en hel del =)
Så nu är jag extremt mycket fattigare men har iallafall hela kläder.

Kommentarer
Postat av: Annik@

haha fan va du e tråkig... vill du inte ha lite turksällskap på toaletten??? mohahaha

2009-08-19 @ 11:58:38
Postat av: josse

haha, han var lite crazy ;o

2009-08-19 @ 13:05:28
Postat av: Pia

Sånt borde anmälas!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-25 @ 20:27:54

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback