Nattsudd

Ännu en natt som inte verkar bestå av sömn..
Jag borde ha gått & lagt mej & läst tidigare. Det blev lite ändrade planer..
Jag åker inte till vännen, vännen åker till mej & vi åker till fler vänner och sen åker vi hem.
=) Jennu <3
Tamlin ligger & sussar vid mina fötter. Han ser så gosig ut.
Jag hoppas verkligen att allting är bra med hans hjärta & så.
Klarar inte ens av tanken på att det skulle vara någonting fel >.<

Min telefon orkade inte hålla mitt tempo idag.
Jag pratade, smsade & hade laddaren i samtidigt. Den la av och vägrade sammarbeta långt senare.

Skrev jag om reklamgrejjan? Det gick ganska bra iallafall =)
Liksom -500 kg hade inte gjort någonting, men bortsett från det så verkade allt bli bra.
Ska bli as kul att se resultatet sen. Nu ska jag inte jobba på några dagar.
Både skönt & tråkigt. Men jag behöver vila upp mej.
Jag har börjat se dåligt, yrar & det har tillochmed varit nära några gånger att jag har fallit ihop.
*Dricka mer vatten*


Kommentarer
Postat av: Jennu

Åh :) Du är min bästaste bästa vän i hela vääääärlden! <3

2009-08-15 @ 00:52:23
URL: http://januarijenny.blogg.se/
Postat av: Angelika

& du är min bästaste bästaste bästa vän i heeeeelaaa universuuuuuum äääälsklu <3<3<3<3<3<3 mju :)

2009-08-16 @ 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback