Helgen + måndag

I lördags var jag på inflyttningsfest hos en snubbe som heter Ernst.
Det var rätt kul. Vi spelade Buzz & sjöng singstar bl.a och fyfan vad jag sög..
Det gick bra att jobba i helgen förutom på söndagen, då jag konstaterade att jag nog inte hunnit bli nykter än.
Inte så bra det där, så jag festar aldrig dagen innan jag jobbar igen. Har funkat förr men tydligen inte längre.
Men jag skyller på Vg´s & Ernst uselt blandade drinkar som jag fick. Hade jag hållt mej till mitt hade allt funkat som vanligt dagen efter ;)

Igår spelade vi tv-spel. & fyfan vad bra jag börjar bli! Master of the masters liksom.

vbnv

Igår var jag i Uppsala. Var rätt svårt att hitta trots att jag varit där tidigare.
Kom en halvtimme sent pga att UL inte uppdaterat sin hemsida.
Hade svårt att ta mej hem också.
Thank god för att jag hoppade av Jälla skolan & började på Djurgymnasiet istället..

nvnbn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback