Vettigt inlägg


Baby

Jag har faktist ingenting vettigt att skriva idag heller.
Jag fick sällskap av den här på muggen idag:

Söto

Tönt

Titti, kom tillbaka! Förstår du hur ensamt det är utan dej?!
Im going nuts in the kitchen. Serdu?
Jag biter snart på mej själv av tristess.
Det var as kul i början, nu sitter jag & ritar upp alla papper eller så nöter jag ut golvmoppen!
Som tur är har jag alla underbara kunder som håller mej sällskap. =)
& för att inte tala om alla pussgosiga djuren.
Thank  the demons för att jag jobbar med djur.

Som tur är så har jag vänner som mmsar mej & ger mej kontakt med omvärlden.
o o o

Vad gör jag när jag har tråkigt?
Jag fotar mej själv..

Kommentarer
Postat av: josefin

fint hår! :)

2009-08-05 @ 11:15:52
Postat av: Jennu

hahah snygga bilder!

2009-08-09 @ 20:21:31
URL: http://januarijenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback