Dan för dan för dopparedan..

.. tror jag.

Sitter i soffan & käkar chips, dricker mjölk och kollar på "Du är vad du äter". Stämmer det så måste jag säga att jag är jävligt god.
Jag & Pia var i Valbo idag. Sprang runt & kollade på lite julklappar och så.
Idag måste jag diska också. Sen ska jag gå ut med Tamlin & därefter slå in julklappar.
Eller jag går nog ut med Tamlin först.
Mina mobiler är fucked up och det går knappt att få tag i mig. Så vill ni mig något maila mig.. Vill ni prata med mig så maila & skriv att jag ska ringa upp :P Ibland kommer smsen fram. Förstår inte hur det kan ha blivit såhär.



Brittany Murphy är död Btw. Jag har totalt missat det. 32 år blev hon bara.
Hon var ju med i en del filmer.
Tex: Girl interrupted, smekmånaden, Molly (eller vad fan den där filmen hette) etc etc.

Kommentarer
Postat av: natta

god jul!!

2009-12-23 @ 17:00:39
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback