Första dagen i Gävle

Nu sitter jag i Annikas soffa med laptopen i knät.
Annika är & jobbar. Jag lever livet i hennes lägenhet. Har legat i badet nån timma, rullat runt i hennes säng medans jag pratat i telefon & sett på tv. Men inte diskat..... >,< Jag gör det imorrn när jag vaknar.
Är så jävla trött. Anka väckte mig ju kl 8 imorse! Omänsklig tid att gå upp enligt mig...

Igår var vi ute hos kossorna. Det var en kalv som först slickade på mitt finger, sen började den suga och sen bet den.
Uppenbarligen ser mitt finger ut som en tutte. Söt var den lilla kalven iallafall.
Sen prövade jag att mjölka. Det var ju lite kul, lite udda.
Imorse drack vi äkta komjölk. Det var as gott :) Sån mjölk som bara snurrat runt i en tank för att kylas ner & typ fettas av eller vad fan den där tanken gör. Alla braiga ämnen är iallafall kvar :)
Mums.
Tomas får ta med massor till jul sen i stora Cola flaskor.
Fri tillgång vill jag ha!

Tamlin är så jobbig just nu. Ska vara med hela tiden, går in i allt med tratten. Går runt & gnäller av uttråkning..
Idag är sista dagen med antibiotika iallafall. Så förhoppningsvis åker tratten av snart.
Sen när såret är läkt kan vi börja gå längre promenader igen.

Jag var & hälsade på Farmor & Farfar idag. Fan vad jag har saknat dom. När jag såg Farfar blev jag nästan lite tårögd pga att jag blev så glad. Sen träffade jag farmor, ville bara krama henne hela tiden.
Älskade farmor & farfar. Jag klarar mig inte utan er. Dom bästa farföräldrar man kan ha. <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mitt sovsällskap går upp klockan fem, ibland fyra >.<

2009-12-22 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback